FANDOM

Informacje

Naoki Miki (直樹 美紀) to jedna z głównych postaci z anime pod tytułem, Gakkou Gurashi! (Ang. School Live!)

Wygląd

Miki jest o rok młodsza od pozostałych dziewczyn. Ma budzącą podziw urodę - Posiada beżowe włosy do ramion, granatowe oczy oraz jasną skórę podatną na rumienienie. Ubrana jest zazwyczaj w mundurek szkolny - Białą koszulkę z falbankami na rękawie, brązowymi paskami, zieloną naszywką z pomarańczowymi paskami, czerwoną gwiazdką oraz niebieską kokardką. Oprócz tego, nosi jeszcze khaki spódnicę zapinaną na cztery złote guziki, czarne zakolanówki oraz biało-zielone buty. Podczas przeskoku czasowego w mandze, jej oczy zmieniają kolor na miętowy, a ona sama ubrana jest w czarny sweter bez rękawów, beżowy sweter oraz niebieski plecak. Ubrana jest w taki sam sposób, jak Kei Shidou.

Charakter

Dziewczyna jest uprzejma i zwykle stara zachować spokój. Jest poważna, cicha i małomówna. Łatwo jest ją zirytować i często komentuje zachowanie Yuki jednak widać, że bardzo ją lubi.

Historia

Miki dołączyła do kółka jako ostatnia jednak przed tym mieszkała w galerii (Już po rozpoczęciu epidemii) wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką Shidou Kei i psem Taroumaru. Pewnego dnia Kei nie wytrzymuje i opuszcza Miki obiecując, że kiedyś po nią wróci jednak jak widzimy w odcinku 12 Kei została przemieniona w zombie. Miki nie wytrzymuje czekania i samotności więc też postanawia uciec. Nie udaje się jej jednak to i zostaje prawie rozerwana przez zombie, ale na szczęście ratują ją Yuki i reszta.